Türbanlı mini etekli fotolar arayarak buralara gelen sayın okur, lütfen 1 dakikanı ayır ve beni aydınlat.

Neden türbanlı mini etekli araması yapıyordun?


Yalnız değilsin seninle aynı aramaları yapan birçok kişi uğradı bu bloğa ama kimse konuşmadı. Eğer şimdi konuşmazsan asla seni anlama ve derdini anlatma fırsatım olmayacak.

Bu arada fotoğraf ararken buraya gelenleri eli boş göndermemek adına özel fotoğraflar da hazırladım. Yazının ilerleyen bölümlerinde bu fotoğraflar mevcut, memnun kalmayacağınızı tahmin ederek şimdiden özür diliyorum.

Cevabını yorumlardan “Anonim” kısmını seçerek isimsiz olarak yapabilir eğer çok daha uzun açıklaman gerekirse iletişim bölümünü kullanabilirsin. Yapacağın açıklamayla ilgili seni yargılamayacağımı, aşağılama, hedef gösterme, konuyu saptırma gibi herhangi bir yol ve yöntem kullanmayacağımı ifade etmek isterim. Seni anlamaya çalışmaktan başka hiçbir amacım bulunmamaktadır.

Örnek vermek gerekirse bankta karşılaştığım birisi hükümete kızdığı için türban takanlara karşı ilgisi olduğunu söylemişti. “Düzgün giyinen kadınlar ilgimi çekmiyor ama şu yeni türeyen türbanlılar sürekli dikkatimi çekiyor” diye eklemişti. Onun düşüncesine katılmıyorum kesinlikle, sadece örnek vermek istedim. Ayrıca o gün, şahsın alkollü olduğunu düşünüp, ciddiye almadığımı da eklemeliyim.

Yorumlar herhangi bir kişi, kurum ya da toplumun bir bölümünün haklarını ihlal etmediği sürece aynı zamanda yorum kurallarına uygun olduğu halde kesinlikle yayınlanacaktır.

türbanlı minietekli
Nereden çıktı şimdi bu?

Bu bloğu açtığım dönemler yayınladığım “Türbanlı ve MiniEtekli” başlıklı yazımdan dolayı çeşitli şekillerde “türbanlı, mini etekli, türbanlı minili, türbanlı blog, türbanlı fotolar” tarzında aramalarla karşılaşmaktayım. Başlarda pek umursamasam da zamanla bu şekilde gelen ziyaretçilerin tek tük de olsa devam etmesi bu konuya eğilmem gerektiğini düşündürdü. Nede olsa bu bloğun amaçlarından birisi de insanları anlamak.

İtiraf etmeliyim yadırgadım ve yargıladım

Bu durumu fark ettikten sonra “türbanlı ve mini etekli resimlerini kim arar ki?” diye düşünüp durumu bir hayli yadırgadığımı ifade etmeliyim. Sonra “Türban Ve Cinsellik: Dini Ögelere Şehvet” başlıklı yazıda bu tarz arama yapanları sorgusuzca yargıladım ve bu durumun bir anlamda dini anlamda düşünce bozukluğu olabileceğini ima ettim. Bu belki de şaşkınlıkla yapılmış bir yanlıştı bilemiyorum ama bu yazıda kesinlikle benzer bir yargılama amacı yok.

Adım çıktı türbanlı blogspot’a

Yanlış duymadınız türbanlı ve mini etekli yazısını blogda yayınladığımda henüz iki yazı paylaşmıştım ve bir anda bloğa gelenlerin büyük kısmı “türbanlı blogspot” şeklinde arama yaparak gelmeye başladı. Sadece internetten gelenler değil, blog yazarları da bu şekilde ulaşıyordu bloğuma. İlginç bir şekilde yazı bloğun önüne geçmişti. Oysa o kadar değer vermemiştim yazarken ve çok basit bir mesajı vardı.

türbanlı mini etek

Türbanlı mini etek arayan arkadaşa özel


İnanılmaz yaratıcı aramalarla da karşılaştım. Zamanla öyle komik aramalara denk geldim ki gerçekten güldüğümü ama çokça da şaşırdığımı ifade etmeliyim. Mesela bir kaç arkadaş “türbanlı mini etek, mini etekli türban” arıyordu ve baktım hiçbir yerde yok ona özel bir fotoğraf hazırlamak istedim.

Yazı 1 dakika da okunabilsin diye kısa tutmaya çalıştım, yoksa bu konuda anlatacaklarım bitmedi. Umarım sorduğum soruya cevap alabilirim.